Det var vi värda!

Hejhallå!!
.
Har gått jättebra att träna de sista dagarna, e helt slut nu. Idag blev det först 1h 40min styrka med lite hopp också, sen skulle jag springa intervaller 3min x5 men va så sjukt otaggad. Jag var jättetrött och ville verkligen inte springa de där intervallerna. Så säger Peter spring bara fyra gånger om du känner dig stum i benen, annars kör du fem! Och vad springer jag då?.. hahha är helt slut i benen men kan jag springa 4ggr.. neej det kan jag inte jag springer 5 och det var så jobbigt men det var så skönt när jag hade gjort det!!! Sen skulle vi ha skridskor på idrotten och kände att jag inte riktigt ville/vågade va me på det så jag var på nolia och sköt i typ en timme. Så nu blir det vila i helgen så att man hinner återhämta sig lite. Lr det blir uppvärmning på matchen imorn men annars vila! :)
.
Var med brudsen och såg Twilight på bio igår, trevlans! Den var faktiskt bra men det känndes som att den precis hade börjat och så helt plötsligt var den slut, det hände inte jättemycekt olika saker men det är ifs bara del 1 av 2 men ändå! Aja, bra iaf! Vi var helt klart värda lite bio mitt i veckan efter att ha skrivit svenskanationella i 5 timmar! Tror det gick bra iaf. Vi fick tillbaka vårt tal idag förresten, fick mvg, hihhi glad tjej. Pratade om mitt knä och aa, överdrev lite grann men personligt blev det så aa.. det gick ju bra iaf!
.
Vi har match imorn mot FBC Uppsala som leder serien så det blir tufft. Lugn kväll ikväll med lite idol hos mempan medans killarna ska ut och röja, de har inga matcher i helgen!
.
Ha en bra kväll allihopa!!
.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0