Fan va bra det gick idag då! + vadkaka?

Heeej!!
Fan va bra det har gått idag då! Först var det lagträning 8.00 och där var jag med på övningarna och det gick ju bra!! Sen körde jag själv i 45min och då blev det knästyrka där jag har gjort om upplägget lite och fokuserar mer på framsidan men kör såklart baksida lår också! Fick även me lite hopp. Efter det var det dags för nästa träning då vi fokuserade på väggpassningar och skott i olika lägen. Och det har nog faktiskt aldrig känts bättre! Fan va kul det var! Gjorde ändå några snabba vändningar och löpnigar och jag kände inte av knät så mycket. :D
Efter skolan skulle vi även köra intervaller 4-4-3-3-2-2-1-1min med vila halva tiden och den var jag också me på. Vi sprang ute på konstgräset och även fast vi inte hade någon ledare som kollade på oss så tycker jag att typ alla verkligen körde på! Skitkul att se! Och jag är nöjd med hur jag tog ut mig också. Försökte hålla ett så högt tempo jag kunde och det kändes bra. Tänkte inte alls på knät då. Dock så tog benen slut efter ett tag och andningen var tung men så blir det ju när man kör intervaller.
Juste.. sen lyckades jag ju me en annan sak på träningen också. Killarna och tjejerna körde en övning samtidigt mot samma mål fast på var sin sida. När man då kör är man ju så inne i sitt eget så jag tänkte ju inte alls på att killarna var precis bredvid. Sprang mot mål i full fart (eller aa ganska hög fart iaf) för att skjuta ett direktskott och krockar med Tor så vi flyger ner på golvet. Hahah och vi bara garva!! Det sjuka var att jag inte ens blev rädd :O tänkte inte på knät. Däremot fick jag en smäll på vaden men jag tänkte bara att det går säkert över. Nu har vi ju precis sprungit intervaller och jag har blivit kall igen och fyy faaaaan va ont det gör!! Har fått världens vadkaka!! Har aldrig fattat det här med vadkaka och lårkaka, jag trodde inte att det var så farligt.. okej det e ju inte så att jag dör men kan ju inte gå normalt även fast jag försöker! Vad gör man för att få den bättre? Aja det blir vär säkert bättre imorn...lr?
Ne nu ska jag hoppa in i duschen och ta tag i mitt tal som jag ska hålla på torsdag i svenska nationella! Kuligt..
Juste, fotbollsgalan ikv!
Tjoooo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0