Tenta och sittning!!

Halloo!!
.
Om man bortser från tentan i fredags så har jag hafte en riktigt bra helg! Tentan behöver vi inte prata om, sämsta prov jag har skrivit i hela mitt liv. Det var riktigt svårt plus att jag slarvade på det jag kunde så räknar faktiskt med att få göra mitt första omprov! Någon gång ska man testa på det också.
.
Annars så hade vi sittning med Industriell ekonomi på Rex igår och der var riktigt kul. Var människor från både ettan, tvåan trean och fyran tror jag. Alla var riktigt fina. Vi åt, hade lite tävlignar och sedan började de släppa in fler folk. Kuul var det!!
.
Idag har jag vart med Pontus på stan och varit hos Elin med Saga, Sofia och Måns och bakat och sett Solsidan. Myyys! Imorn börjar nästa kurs. Envariabelanalys 2. Vissa säger att den här kursen ska vara lättare men vi får väl se. Skola 8:15 imor iaf! Och imorn får Pontus sin Dalen-bil!!!! :D
.
Julbaksmys! Dock blev det inte så lyckat med hälften grahamsmjöl i lussebullarna...
.
Men de blev väldigt fina pingviner och andra djur..hehhe
.
 
Måste ju bara säga att jag skottade(sopade) upp vår ingång väldigt fint så nu kommer man in!
.
Blev även en fin julhälsning.. hihhi.
.
Pappa har tydligen släppt hårdrocken och börjat jobba på p4 istället ;) (Snodde Tinas bild)
 
Och Sverige tog VM-guld i innebandy!!!!!
 
(Från innebandy.se)
 
Godnatt alla fina!! <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0