Confused...

Heej!
.
Nu tror ni att jag ska komma med ett svar på hur det gick idag på Artrol. Ja det har jag väl men vet inte om man blir så mycket klokare av det. Fattar ingenting alla säger olika. Gick egentligen bättre på det här testet jämfört med det jag gjorde i Umeå men då sa dom att jag var lika stark i benen medans hon nu sa att jag hade 8% kvar. Det är någonting med det där testet som inte stämmer just nu. Menar inte att det är fel på själva testet men resultaten blir konstiga. hahah är ingen idé jag försöker förklara för ni kommer ändå inte förståå, jag förstår knappt själv. Lr okej det är det här som är det konstiga iaf. Första testet gjorde jag för två månader sen, då hade jag 74% på framsidan(jämfört med det andra benet, man ska upp till minst 90), för tre veckor sedan hade jag också 74% och nu hade jag 83%. För det första så kan jag inte ligga på samma styrka efter sex veckors träning, och för det andra kan jag inte ha ökat styrkan med 10% på tre veckor... sen hade jag 96% på framsidan i ett av testen(man gör tre olika)det går likosm inte ihop. Men men det löser sig säkert! Jag kör på som vanlig och ska försöka vänja mig in i spelet mer och mer, hur som helst är det sista steget i rehabben nu så det är inte så långt kvar!
.
Ne nu ska jag äta goood maat!!
.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0