Hem för magnetröntgen

okej nu har det hänt lite saker här. Pappa ringde Artro(där jag opererade mig) igår och fick en magnetröntgentid idag! Flög då hem till Sthlm igår och nu ska jag snart åka in till stan för att se vad det e för fel på knät! Halv två ska jag in på mr sen vet jag ine exakt hur lång tid efter man får reda på resultatet men jag hör av mig om det så fort jag kan! Känns tråkigt att jag inte kan hänga med tjejerna i Umeå idag men.. känns ändå viktigt att få reda på vad som hänt!
.
Farmor och Reinhold hämtade mig på flygplatsen igår och sen följde jag med hem till dem en stund och fika och pratade lite! Känns som att jag itne träffat dem på hur länge som helst så det var mysigt! Blev sen en liten pratstund med syrran, har inte hört av henne på ett tag heller då hon bla har varit utomlands!!! Fick även lite försenade presenter av henne; jätefint halsband, fina örhängen och en mascara, tack syrran!!!
.
.
Ne nu ska jag gå till bussen! Hoppas på det bästa nu! Vi hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0