Test...

Heej allaaa!!
.
Jaa vad har jag gjor nu då? Tränat, gymmat sprungit tränat med Djurgården och idag var jag med på Beles träning också :D Det var jättekul faktiskt, var med på tvåmålet också och det kändes bra!! :D Nej jag gick inte in i några närkamper lr så men ändå!
.
Har även varit med mina fina tjejer och mina fina syskon! Film med brudsen och bio och stan igår med Leo och Felicia! Blev Tintin och den var braa!!
.
Styrkemätning imorn igen för knät på Artro!  Vi får se vad dom säger men eftersom att det ändå gick bra på förra testet i Umeå som jag inte ens skulle göra egentligen så borde det gå bra, jag hoppas det iaf! Men måste sova nu så jag inte är allt för trött imorn!
.
Godnatt allihopa, sov så gott! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0