Träningsnarkoman...

Träningsnarkoman? Neej verkligen inte...
.
Körde styrka för knät i morse, jobbigt men gick bra! Hade sen två lektioner i skolan sen träning igen. Känns som att vi har sjukt få lektioner i skolan nu, har bara fyra olika ämnen just nu. Matte(som vi dock har varje dag), fysik, religion(weeeeey) och sam! Sen projektarbete också men det får man göra hemma.. precis måste ta tag i det snart!!
.
Ne men träningen då. Berättade nog aldrig om träningarna förra veckan. Var med på hela och var med i spelet också!! Då gick jag dock inte in i några närkamper. Idag spelade vi tre mot tre på liten plan i slutet av träningen och jag var me och de fick gå in i mig :D Jag gick in i närkamper! Okej det blir inte exakt samam sak som på stor plan men man måste ju börja någonstan! Känndes sjukt bra iaf, inte rädd inte ont bara kul! Var dock lite vilsen i början men sen gick det ändå bra :) Vi slutade träningen mycket tidigare än vad vi brukar idag men jag ville ju köra meer!! Killarna hade precis börjat sin intervaller då vi slutade.. och det första jag tänker "ååh jag vill också springa".. funderade seriöst på att vara med men hade inte löparskorna på Nolia -.- Blev istället lite plankan som Anna och Natalie också var med på och brutalbänk och armhävningar. Var egentligen trött men var så träningssugen så det e sjukt! Stannade kvar lite till och sköt några skott tills småkillarna kom och skulle ha träning. Tore, vår tränare, ringde mig nyss och undrade hur det kändes på träningen och jag sa att det kändes bra och var hur kul som helst! Sen sa han att jag skulle vila helt imorn! "Får jag inte ens skjuta lite?".. "jo okej det får du"..
.
Älskar att träna? Ja jag gör väl det! "Tänk på att vila också".. jo jag vet har hört det några gånger men det är inte så lätt.. ne men ärligt jag täknker faktiskt på det också! Det är viktigt det me!
.
Såå blir en träningsfri dag imorn. Slutar omkring 12!! Skönt!! Får se om det blir lite skott då eller vad jag hittar på för kul!
.
Annaaa Selaaander fyller 19 idaaag!! Congratzzzzzz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0