mys med min fina

Har haft en jättebra dag med världens finaste och roligaste syster!! Sa förut att jag nog inte skulla hitta något men.. det gjorde jag!! Ganska mycket faktiskt! Kanske kommer någon lite bild senare.. är inte värsta modebloggaren direkt.. Ne men det gick sjukt fort när vi var där. Vi hann inte ens gå förbi alla butiker vi tänkt gå till. Hahhha och varje gång är det någonting som jag och felicia får skrattattack åt. Vi var i provhytten på Gina och dom skulle stänga om två minuter. Felicia hade precis fått på sig ett par jeans som satt jättetight vid vaden och foten så hon fick inte av sig dem!!! Hahah jag dog typ! Hon satt på golvet och asgarva och jag försökte dra av dem men det gick inte.. "Är ni klara snart tjejer" hahahahha!! Jaa vi kom ju ut tillslut men det tog ett litet tag!
.
Fick grillat till middag idag ocskå!! Så himla gott!! Sen blev det bara myskväll med HELA familjen!! Inte så ofta det händer så det var riktigt skönt!
.
Flyger tillbaka till Umeå imorn vid tolv så hinner tyvärr inte se Beles match men kör hårt tjejer!!!
.
Har förresten fått ganska så god mat när jag har varit hemma!
.
.
.
.
.
.
.
En av tröjorna jag köpte idag och halsbandet jag fick av Felicia!
.
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll allihopa!! Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Skönt och komma hem till Pappas mat va? ;)



Trist bara att det var pga av ditt knä som du kom hem! Vi håller tummarna nu för svaret imorgon!!!



KRAM Pappa!!

2012-01-30 @ 01:06:15
Postat av: Anonym

Jätteskönt!!! ;) ja, tack pappa!! <3

2012-01-30 @ 10:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0