Det rullar på..

heej igen!! . har precis haft träning höll jag på att säga men den slutade väl omkring tio så var ett tag sen. Var iaf sjukt kul idag också! Tyvärr var Elin sjuk så kunde inte spela med henne.. men det gick ganska bra ändå. Var dock väldigt seg i benen. .men ville ändå bara springa meer!! Har ju typ inte sprungit på en månad!! De är förresten sju veckor sedan jag gjorde illa mig igen :O helt sjukt vad tiden går fort!! . Har jobbat idag också. Den här gången fick jag blanda lite med att sortera skruv i väskor, städa i utställningen och fylla i lite papper! Känns att man har varit uppe sen sex i morse.. det är inte mänskligt att gå upp så tidigt-.- men skönt att få in lite cash!! . Fick dock sova igår då det inte blev nått jobb. Var och tränade i Jakans gym, solade med Felicia och kolla lite i stan med Matilda. myyys! Hahah Matilda.. hon hade så sjukt mkt träningsverk. haha benen typ vek sig.. sötis!! . Imorn blir det sovmorgon!! Ledig från jobb, ska jobba fredag bara! Måste dock ta tag i plugget.. har inte ens börjat med mitt projektarbete, känns sådär.. men men.. ska ha lite tid med mamma också! . ne nu ska jag sova!! Godnatt alla fina! puss på er! <3 (varför blir det inte mellanrum mellan styckena för...??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0