Fin dag i Umeå!

Jaa jag tänker..neej jag har fortfarande inte bestämt mig..svårt? aa ganska faktiskt! Tänker inte gå in djupare på det nu för nu ska jag äta sen göra annat. ............................................................................................................................................. Annars idag så har det varit rätt lugnt. Började titta lite på projektarbetet faktiskt! Ska jobba mycket med det i veckan, ska verkligen försöka iaf! Sen har jag varit ute och gått i solen med Pontus, riktigt skönt vare! Mycket bättre väder idag jämfört mot igår då det snöade. Satt även och solade lite utanför lägenheten. Ja jag har ju inte direkt nån balkong eller veranda eller så men.. man får göra det bästa utav det! Ikväll blir det bio! .............................................................................................................................................. I'll tell you more later!! puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0