FÖRSTA MATCHEN PÅ 350 DAGAR!! LYCKA!!

Då var första matchen spelad!!! :D Helt sjukt, det var exakt 350 dagar sen sist(om jag inte räknat fel..) den 27 mars gjorde jag illa mig men nu är jag tillbaka!!! Okej det kommer ta ett tag innan jag kommer in i det såklart men nu har jag tagit det största steget i min rehab och det känns hur bra som helst!! Vi vann matchen med 10-2!! Inga mål av mig men fick en ass som jag spelade fram Emelie på så det var kul iaf! Spelade hela matchen också. Fick lite avlastning några byten men annars var jag med! Blev såklart trött men åååå.. jag ville bara spela mer!!...................................................................................................................................... Nee nu ska jag verkligen ta in all feedback jag kan och jobba på det som fan!! Jag visste ju inte exakt vart jag skulle vara hela tiden och så men det kommer nog! Fan vad jag ska träna nu!! Assåå det här skyddet hjälper mig verkligen jättemycket! Hade aldrig spelat hela matchen utan det, vet inte ens om jag hade spelat alls. Det är inte så att jag har jättedålig styrka i benet men skyddet hjälper helt klart väldigt mycket! Är så glad att jag har det.. har dock ännu inte betalat det men vi har sökt lite på stipendium och så så aa.. hoppas det löser sig! ............................................................................................................................................... ååååh nu får jag vara med på träningarna på riktigt!! Behöver inte sitta där borta på andra sidan hallen och se på när de har kul samtidigt som jag kämpar med min styrka. Klart jag ska fortsätta med den också, kommer fortfarande köra mig rehab och bygga upp muskler! Men får iaf vara med på riktigt nu. Känns jättebra!! ................................................................................................................................................. Nee nu ska jag göra nån middag och.. juste jag hAr ju tvättid kl:19.00!! Kuligt.. men ha en fortsatt trevlig söndag allihopa så hörs vi!! Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0