Lycklig tjej!

Wiiiieeeeeeeee!!! Är typ världens lyckligaste tjej!! Idag var jag med på HELA beles träning! Både tre mot tre och på tvåmålet! Och det bästa av allt var att det kändes så bra! Var inte rädd alls och det kändes bra i knät. Har ju såklart skyddet på mig men ändå. Det är verkligen hur smidigt som helst. Var flera på träningen som undra om det inte var klumpigt men nej, jag tycker inte det! Rätar till det ibland om jag känner att det åkt ner men inget annat. Åååh va kul det var då! Spelade forward med Elin och Sara och vi spelade ju bra, vi gjorde ganska många mål till och med! Riktigt kul att spela med dem igen. Blev dock väldigt trött! Var jätteandfådd efter varje byte. Har kört cykelintervaller nu under tiden jag rehabbat igen men det är väl inte samma sak som att springa såhär. Men det ska nog gå snabbt att få upp flåset igen. Ååh det kändes som förut igen.. ingen kan nog förstå den känslan. Känslan av att snart vara tillbaka på riktigt.. att snart få vara med och kriga på planen igen, en av det roligaste sakerna man kan göra! . Annars så har jag faktiskt jobbat idag också. Har sorterat olika skruvar och packat ner dem i ESSVE's nya "Essbox". Ska inte gå in så mycket i detalj på det men fick packa ner dem i väskor iaf. Var ändå ganska kul. Av nån anledning tycker jag att det är kul att sortera saker. Blev dock lite förvirrad när de sa " ja du kan blanda med lite gipsskruv, uteskruv, betångskruv, träskruv..." lr vad han nu sa. Jag baa jaa för jag kan ju se skillnad på dem.. men jag lärde mig ganska snabbt hur jag skulle göra sen :) . . . . . Naaw va fint du gjort på kontorsväggen pappa :') . . . Ute i solen på lunchen :) . Puss godnatt<3 . (okej blogg.se har uppdaterats och ska jag vara helt ärligt förstår jag inte varför det blir som det blir nu med texten under bilderna men orkar inte titta på det nu, de får va så! Kan inte göra styckesindelning heller.. känner mig väldigt tekniskt atm.. Godnatt! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0