Måål!

Då var andra matchen spelad!! Vi förlorade tyvärr med 6-4 mot Övik idag. Vi kom inte riktigt igång från början, men i slutet såg det betydligt bättre ut. Jag måste ändå säga att jag är jättenöjd med min egen insatts för att vara andra matchen! Gjorde ett mål!!! :D Conne kom på kanten, jag backa upp i ytan framför mål, fick pass snett bakåt av Conne och jag sköt direkt!! Kändes riktigt bra! Sen blev jag matchens lirare också! Såå jaa jag är ändå glad även fast vi förlorade. Kändes mycket bättre den här matchen än den förra! Så det är kul att det går framåt iaf! .................................................................................................................................................... Nu ska jag ligga i på träningarna i veckan! Två veckor kvar till sm!! .................................................................................................................................................... Fina blommor och lite schampo fick man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0