Väldigt, väldigt sakta...framåt?

Heej!!
Hade det riktigt kul på lagfesten i lördags både hos Sara och när vi var ute, riktigt kul att vara ute med tjejerna igen! På söndagen blev det en snabb träff med Linda, Saga och Elin på ett fik i stan. Vi skulle plugga egentligen men så blev det inte. Åkte  sedan vidare och såg Pontus match mot Falun där det blev 6-7 till Falun i Sudden. Bra upphämtning ändå!.
.
Knät då? Jaa jag känner väl inte att det är jättebra men heller inte jättedåligt.Folk säger att jag haltar och det gör jag fortfarande. Försöker att inte göra det men tydligen så gör jag det. Känns inte helt stabilt i knät heller plus att det är lite svullet. Känns så tråkigt att det tar så himla lång tid. Ska inte ta så lång tid egentligen men det är väl olika för alla. Knät var svullet rätt länge förra gången också så det är väl så jag är helt enkelt. Går nog fortare när jag väl får köra på ordentligt. Sedan är det verkligen ingen brådska heller. Jag tänker verkligen på det och tar det hellre för lugnt än för fort. Siktar inte på att vara tillbaka förrän nästa säsong, efter sommaren alltså, så att jag får gott om tid på mig!
.
Ska väl försöka plugga lite nu sen sova! Puss och godnatt allihopa! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0