Värmer starkt i en fattig students hjärta!

Heej igen mina kära!
Inleder med ett litet tackinlägg sådär. Äntligen har jag fått tillbaka pengaran från taxiresorna som jag fick lägga ut för varje gång förut då försäkringsbolaget inte ville betala dem. Meen sen har man ju en ganska bra pappa som aldrig ger sig och tillslut lyckades han övertala dem att betala mina taxiresor(vilket är konstigt att de inte gjorde från början då jag inte kunde ta mig till skolan på något annat sätt). Så taack så mycket pappa!
.
Sen måste jag även säga tack igen till farmor och Reinhold som hjälpte mig med pengar till min mattebok som inte var den billigaste. Värmer starkt i en fattig students hjärta! tack så mycket!!
.
Annars då? Jodå det är bara bra med mig! men nu ska jag sova så jag orkar ta mig upp imorn..har inte varit min starka sida på sista tiden...Har lite mer att berätta om veckan som varit och så, så vi hörs mer imorn om det!
.
Puss och kram alla fina! Sov så gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0