Från Teg till Väst på stan!

Jahapp då var det gjort.. Jag har tillslut flyttat tillbaka till min lilla lägenhet Väst på stan. Ska snart sova i min säng för första gången sen studenten. Helt sjukt att det har gått så lång tid men så är det. Efetr studenten åkte jag hem till Sthlm och var där i några veckor, Pontus kom dit efter ett tag, vi åkte tillsammans tillbaka, min väska med kläder hamnade hos han och sen har den aldrig flyttats därifrån heller. Men nu är jag tillbaka till civilisationen igen! 
.
Trodde dock inte att det skulle vara så här svårt att "lämna han". Vafan vi bor ju fortfarande i samma stad och kommer se varandra hela tiden! Men när man har sovit och vaknat bredvid någon konstant varje dag i 3-4 månader så känns det när man vet att man ska sova ensam.  Det känns...Fyfan vad jag älskar den killen, helt sjukt.. men men, måste väl lära mig att sova utan han också...
.
Aja, ska försöka packa upp mina saker och bädda om sängen lite snabbt. Blir nog kryckfri imorn också och buss istället för taxi blir det! Känns bra! Kommer fortfarande komma lite haltandes men måste ju släppa kryckorna nån gång!
.
Helgen har annars varit bra med filmmys, lite plugg, träning och stan.
.
.
.
.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0