Everydag is a new day!

Nämen heej folket! Trevligt att ni hitta hit. Har varit riktigt dålig på att skriva på sista tiden.. och vad har jag för bortförklaring den här gången? Mycket i skolan och trött på knät kan man väl sammanfatta det hela, men nu tar vi nya tag!
.
Hur mår ni då? Me mig är det bra! Skönt att skolan har lugnat ner sig ltie nu, eller a vi har ingen mattekurs just nu utan vi håller på med marknadsföring. Det känns slappare just nu men det är ju en del sidor man ska läsa också¨, på engelska dessutom... men det ska nog gå bra.
.
Knät jobbar på. Träffade sjukgymnast- och fysandreas idag och gick igenom lite nytt på gymmet. Det tyckte att musklerna såg större ut på framsidan den här gången så det var ju bra! Äntligen börjar framsidan visa att den också lever. Jag dricker både egna hemmagjorda proteindrinkar plus pulverproteindrinkar varje dag nu så nu gör jag allt jag kan för att knät ska bli så bra som möjligt. Jag opererade mig 29:e augusti så det har gått 5 månader och 3 veckor nu. Vissa undrar om jag ska böra vara med på träningar snart och så men jag känner faktiskt att jag inte har bråttom till det. Självklart vill jag inget annat i hela världen än att få vara med på innebandytränngarna på riktigt men jag känner att jag vill verkliggen bygga upp mitt knä/ben till 100% och då får det hellre ta någon månad extra än att börja tidigt och chansa. Ja det är sjukt jobbigt men det är så det är just nu. Hur som helst så känner jag att jag kan lita mer och mer på knät och nu ska jag köra på med nya övnigar och lägga in lite hopp också så det ska nog bli bra det här!
.
Känner att jag har varit borta från innebandyvärlden lite för länge nu. Här har ni ett gammalt klipp från min beletid, tänkte bara så ni ínte glömmer bort mig..heheh..ett av mina skönaste mål, mot Täby!
 
.
Har inget mål i IKSU-tröjan än, inte ens en match meeeen det ska vi ändra på om ett tag! Efter sommaren kommer jag vara sjukt taggad! Imorn har vi iaf match IKSU-Täby 19:00 på IKSU!!! Kom och stötta fram oss till 3 poäng! Sedan har RIG och Bele regionsslutspel i SM i helgen så jag hoppas verkligen att det går bra för båda lagen!! Själv ska jag vara med och coacha RIG lördag och förhoppningsvis söndag, ska bli riktigt kul!!
.
Så här ser mitt knä ut just nu:
.
.
Lite småärr sädär men de försvinner! eller ne det ska jag inte säga att de gör men de kommer synas mindre i alla fall!
Har faktiskt varit ledig idag och det har varit sjukt skönt! Men imorn är det skola igen! Puss och godnatt alla fina!
<3
 

Kommentarer
Postat av: Reinhold o farmor

Kul att höra ifrån dig .Vilket fint halsband du har på dif Kramar från oss på INGARÖ

Svar: Undra vem jag har fått det av? ;) Kraam på er! :)
carolinedeutgen.blogg.se

2013-02-10 @ 10:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0