Det går frammåt

Heej!
 
Nu har jag spelat en hel match för första gången på länge! i helgen var det seriepremiär i Sundsvall med IKSU Ungdom där matchen slutade 5-5. Var väl ingen bra match överlag men jag försökte kriga på och fick in 5-5målet. Tränar nu lite fram och tillbaka med Ungdom och Elit men igår var jag med på hela Elits träning och det var min bästa träning hittils! Känns skönt att det går frammåt iaf. I morse körde jag benstyrka och under kvällen var jag med på målvaktsträningen i en timme och  stod och sköt sedan var det bål samt bänkpress i gymmet. Imorn blir det träning med Ungdom inför hemmamatchen mot Övik på söndag! Elit har seriepremiär på lördag borta mot Karlstad.
 
Skolan rullar på. Tenta nästa vecka i Stockastik vilket känns väldigt långt bort nu som vanligt. Dock brukar de mesta falla på plats dagarna innan tentan så det är bara att plugga vidare. 
 
Så jaaa, ha det så bra så länge så hörs vi!! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0