The floorball season with Red Ants!

Hej! Tiden går så sjukt fort. Kom hit i Januari för att spela med Red Ants och nu har vi spelat vår sista match för säsongen. Vi hamnade i mitten av tabellen vilket betyder varken slutspel eller play out. Trotts annorlunda säsong för Red Ants så har det varit riktigt kul att få spela med tjejerna här. Från att inte fatta någonting på träningarna till att förstå i alla fall allt vad coachen säger (som pratar högtyska). Schweizer-tyskan får vi nog vänta lite med. Och från att vara sjuk i början med halvknackiga träningar från min sida(första träningarna på ett halvår) till att avsluta med matchens lirare två matcher i rad och få känna känslan av att göra mål igen. Nu har jag redan börjat sikta in mig på träningen inför nästa säsong som jag förhoppningsvis äntligen ska få börja utan skador, operationer, överansträngningar och allt vad det har varit. Gymmet kommer få se mig ofta! Jag ska inte säga helt tack för mig än, vi kommer fortfarande ha träningar ihop och avslutningsmiddag senare i maj som jag ser fram emot!
 
 
Pappa och Veronica på besök!
 
Jag och kedjekamraten Mäggi, som jag även bor med!
 
 
 
 
Denna sporten alltså! <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0