Just like a movie..

Jodå det är bara bra här! Skön andra dag i skolan. Efter att ändligen hittat till rätt byggnad och rätt rum där föreläsningen skulle vara möts man med att läraren ställer in föreläsningen då vi var för många och de inte hade tillgång till någon större sal. Sen säger hon om man inte har läst någon ekonometri innan ska man inte vara här.. oookej heejdådå!

Andra föreläsningen börjar med att killen bakom mig spiller kaffe över hela min rygg..över min vita skjorta...tackar! Känndes som jag var med i en film dä ett tag... "Hej jag känner ingen och har kaffe över hela mig!" hahha, men lite kul var det..

Den tredje föreläsningen tyckte jag dock verkade intressant men jag hann bara gå på halva då jag hade träning sen. "Real estate finance" hette kursen.. den är dock på masternivå... men tror jag kan läsa den ändå. 
 
Imorn blir det att kolla in en kurs på ETH, det är ett universitet precis bredvid "The University of Zürich". Jag kan tydligen läsa på båda. ETH ska tydligen vara det 12:e rankade universitetet i världen... känns både spännande och läskigt på samma gång. Men ska nog gå bra! Är tre killar från Umeå Universitet som också ska gå på den, känns bra att man har någon såhär i början (y)
 
Ne nu måste jag sova.. blir sent på tisdagar, kommer hem från träningen kring 23, sen äta duschsa sova. Såå godnatt! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0