IKEA

Heej igen!
 
Ingen match i helgen eller nästa helg så den här veckan har varit ganska lugn, vilket har varit skönt. Har kunnat fokusera mer på styrkan och knät. Ska till sjukgymnasten idag också, så nu ska vi få ordning på det här!
 
Igår hade jag en helt ledig dag, utan träning, sjukgymnasttid eller så... så tog med mig mig själv och mina hörlurar och åkte till Ikea i Dietlikon. 12 min med tåg från stan, sedan 3 min med buss och man är framme! Riktigt smidigt. Har lite dåligt med plats för mina kläder så tänkte att jag skulle köpa en klädställning. Och så hittade jag lösgodis där också! Och åt köttbullar med potatismos! Så gott!
 

  
 
 
 
 
 
 
 
 
tjao
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0