Matchen mot Zug och ny vecka!

Hallo!
 
Satan vad jag har mått dåligt och satan vad trevligt jag har haft på samma gång. Har dock börjat känna mig bättre nu så nu ska det gå åt rätt håll iaf! Fick ett paket av Pappa och Veronica(!!) med resorb, c-vitamin, berocca, bars mm. Så det är vad jag har knarkat i mig nu! Tack så jättemycket, det behövdes! Har även fått paket av mamma med fina presenter, man blir glad av paket, tack! :)
 
 
Var med på matchen i lördags mot Zug men spelade bara några byten, mådde sämst, ont i knät, gick sämst, vi förlorade och stämningen var bara allmänt inte bra...men men, man kan ju inte få allt gratis liksom. Nu kan det bara bli bättre (y) Efter matchen beställde vi iaf pizza med laget och gick ut och tog en drink och pratade och hade trevligt. Då var stämningen bättre!
 
Sen har jag haft en del eftermiddagar då jag mått bra och hittat på saker! Har varit hemma hos Ina och Cédi (Ina Rhöös och Cédric Rüegsegger, ni som spelar innebandy vet vilka det är) och kollat skidåkning och ätit tacos. Väldigt mysigt och väldigt skönt att prata svenska någon gång ibland. De bor ganska nära, tar fem min med buss in till stan och tågstationen, sen ca 10 min med tåget. Cédi har även hjälpt mig med att fixa ett schweiziskt mobilnumer så det är påväg nu. Väldigt snällt!


Imorn är det sista träningen för i veckan (vi tränar tis, ons, fre) och sedan match mot Dietlikon, som ligger etta, på lördag. Har inte helt fått tillbaka energin men den är nog på god väg. Knät mår okej, måste bara försöka hitta en balans mellan styrketräning och innebandy. Ska träffa sjukgymnasten imorn igen! Har tre till inbokade tillfällen då jag ska träffa han så det känns bra. 
 
 
Tjaooo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0