Meine Geburtstag!

Hallo!
 
Ja igår var det min födelsedag och hela 22 år fyllda! Tog med tårta på träningen och de kramade och grattade mig och sjöng så det var väldigt kul!
 
 
Köpte det jag hittade! (ne jag gjorde ingen egen) De kallar tydligen prinsesstårtan för Schwedische Prinzessinnentorte (lr nått liknande)..:)
 
Har dock inte mått så bra de senaste dagarna heller.. väldigt drygt är det.. vill bara kunna känna mig pigg och träna fullt ut..min kropp har nog inte vant sig med omställningen än.. har svårt för att äta så har inte så mycket energi över.. sen är boendet lite annorlunda också. Är ett ganska litet gammalt hus, bor med Hans och Maja 65, jättesnälla, men aa, man är ju inte van att bo såhär..
 
Har bott hos tränare Kati och Irène, som hämtade mig på flygplatsen, i två dagar. De sa att jag fick komma över till dem ett tag om jag ville. Jättefin lägenhet har de med stor balkong. Kändes väldigt skönt att få bo där ett tag(mer likt som hemma). Och sjukt snälla är de. Igår hade det fixat med tårta och grejer. Blev så glad! :)
 
 
 
Men ja, jag kommer nog vänja mig med allt snart! Var nog en större omställning än jag trodde. Men nu har jag börjat hitta mjölken i affären(smakar dock som grädde), och bacon och matlagnigsgrädde har jag hittat så jag kan göra carbonara! Första gången jag gick in i mataffären tänkte jag "herregud här finns ingenting av det som finns hemma".. men jo det finns det nog. Gäller bara att hitta rätt förpackningar då de är annorlunda. 
 
Har varit på gymmet idag också! Även fast jag har bott på gymmet i tre år på grund av skada så känner jag mig ändå som hemma när jag är där! Speciellt nu när jag har mycket tid.. tar bussen i fem minuter sen är jag typ framme så är enkelt att ta sig dit också!
 
 
 
 
Nee nu ska jag duscha sen sova! Imorn ska jag fan må bra! Gute Nacht! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0