Red Ants Rychenberg Winterthur gegen UHC Dietlikon

Ännu en match spelad, i lördags, mot Dietlikon, mot Linnéa Lindén (som dock tyvärr var sjuk och satt på läktaren).. blev dock förlust. 13-3... rann iväg lite... 

För min del började jag i tredjekedjan, gick okej, varken bra lr dåligt.. Sen i mitten av andra fick jag spela i första med Mäggi och Nina resten av matchen, då gick det bättre! Dock fortfarande lite småförvirrad med spelsystem och så.. Men med tanke på mitt tillstånd är jag nöjd men vet samtidigt att jag kan bättre, men det kommer!
 
Tänkte även efter lite här om dagen(aa igår då)... det här var typ min första match på över ett halvår! Sjukt! Och jag kunde spela! Dra på mig matchtröjan och ställa upp för tekning. Den känslan hade jag inte igår precis..Så bara det är värt en tumme upp (y)
 
I övrigt mår jag faktiskt bättre nu vilket känns skönt! ej tillbaka på 100 men nära nog. Var hos sjukgymnasten idag och gjorde lite övningar i 30 min och gick även till gymmet efter. Första gången jag var på gymmet här och kände att jag kunde ta i lite! 
 
Lite smått seriös....
 
Appropå något annat, skulle städa rummet här om dagen.. var bara Maja hemma, hon pratar inte engelska.. "Haben Sie enien Staubsauger?" fick jag ur mig... och en dammsugare fick jag! Då har jag lärt mig det(y)
 
Tschüss!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: INGARÖ

Härligt tjejen! Det börjar likna något, eller hur?
Jag förstår att det måste ha känts underbart att få spela en match.
Reinhold undrar om ni inte måste beställa ner fler svenska spelare. 13-3 verkar ju lite tufft.
Går det inte att ändra den här bakgrunden? Man ser ju inte vad man skriver.

Svar: Ja det börjar det göra!Ja det var väldigt kul att vara på plan igen! Jo 13-3 var väl lite väl.. men vi sattsar på andra siffror nästa match (y)

Haha jo jag har tänkte på det massa gånger... men kommer inte ihåg hur man gör.. ska googla upp det igen!
carolinedeutgen.blogg.se

2015-01-27 @ 19:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0