Knäskydd!

Heeej!! . Okej nu har jag fått en sån här svacka igen.. bloggsvacka asså.. men nu är jag här igen och ska uppdatera oftare!! . Den största nyheten jag har just nu är att jag har börjat komma igång med innebandyn igen nu!! Det börjar kännas bra i knät igen och nu har jag även fått mitt knäskydd!!! Med tanke på det som hände under straffen kändes det som att ett sånt här knäskydd behövs just nu!! Nu ska det mycket till att knät ska gå sönder. Det känns riktigt bra! Problemet är bara att det är så dyrt. Som jag sa förut det kostar 8-10.000! Det är sjukt men det är ett sjukt bra skydd också! Donjoy heter det. Men tiotusen tar man ju inte bara fram sådär. Önskar jag hade ett jobb men det har jag inte just nu. Har lyckats få en sponsor till det iaf, tack så jättemycke! Hoppas på fler, behöver verkligen det här skyddet! Hoppas det löser sig tillslut! . . . . . Det ser jättestort och klumpigt ut men det känns hur lätt som helst! . Har mer saker att berätta ,men det tar vi lite senare! :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Under mitt andra år på RIG fick jag ett likadant skydd, sökte då sponsring genom Thomas Fogdö och hans stipendiefond http://www.activelife.org/. Fick svar ganska omgående att jag skulle få hjälp med att betala mitt skydd. Kanske något du också kan göra :)

2012-03-05 @ 19:34:13
Postat av: Carro

Jaha okej!! Då ska jag testa det!Skulle verkligen behöva det! Tack så jättemycket Emilia! :)

2012-03-06 @ 00:11:27
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0