19:e

Den 19:e började vi halv 9 och det var väldigt tungt att gå upp den morgonen. Vi gick kanske och la oss runt halv 2, sen kl 3 blir vi väckta av att 2:erna på elevhemmet vill att vi ska gå upp. Alla vaknar och när man öppnade sin därr såg man bara hur hela korridoren var helt kladdig av ketchup, chilisås och ägg:O Då har dom kastat det på våra dörrar och utanför på golvet. Fy fan va det stank asså. Tydligen gör man så här på det nya ettorna varje år-.- Så ni som börjar nästa år får va beredda på att vi e ganska taggade nu asså ;DJa vi kunde ju inte göra annat än att stå och torka upp allt som to typ en och en halv timme.




Hihhi, jag me min tröja och klocka från Tjeckien ;)

 Det enda vi gjorde i skolan var att vi hade som en stor tävling mot alla klasserna. Man skulle lösa olika saker, gå tipsrunda, bygga saker osv. Det gick helt okej för oss men inte bättre än det ;)



Jag evelina och pontus på tipspromenad ;)

Efter skolan gick jag emelie och anna till dragonhallen där vi tränar, som ligger precis bredvid skolan, för att springa intervaller. Vi hade ingen innebandyträning idag men vi skulle löpa själva så då gjorde vi det.

Restev av dagen vare bara chill på elevhemmet. Alla va ganska trötta. Ja la in lite bilder, och sen gick jag och emelie och vättade också ;) hahah, vi gjorde det tillsammans för vi hade inte så mkt att tvätta. Men det gick faktiskt bra, alla kläder behöll sin färg och inget krympte ;)

Till middag blev det falukorv och makaroner :D Hahha ja vet, jag avanserar väldigt mkt, men gott vare faktiskt :D



Hihhi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0