23:e

Jag och daniel vaknade typ vid 12 idag, var verkligen astrött så det va skönt att sova länge. Sen va han tvungen att gå för han skulle ha match senare:( Då åkte jag och pappa iväg för att kolla min mobil och byta skor och så, men vi fick inte ut något av det -.- skorna fanns inte i storleken större och mobilen var vi tvugna att skicka in på lagning -.- det är verkligen skitstörande. Har en annan mobil just nu men den e skitkompliserad och det tar fett lång tid att skriva sms-.- men får klaa mig me den ett tag ...

Senare var det dags för tredje gruppspelsmatchen i dm. Tyvärr hade vi redan åkt ut :O känndes skitkonstigt. Vi har liksom aldrig spelat en match i en cup förut som egentligen e helt ointressant :( men vi taggade ändå till för att vi ville visa att det va fel lag som åkte ut. Matchen slutade tillslut 5-2 så det kändes skönt :) fick me mig 3 poäng i matchen :)

Sedan vare bara hem och duscha, äta lita godis :p, och sen försökte felicia hjälpa mig me att fixa egen design på bloggen, men hon kom inte ihåg hur man gjorde :/ men snällt av henne att försöka i alla fall :)

Nu sitter jag här ute med tjocktröja och filt och har precis ätit värsta goda maten igen. Det var stek med potatis, brunsås, gelé, lingonsylt och saltgurkor :) det va fett gott :) Nu ska jag gå in och packa tills imorrn innan daniel kommer förbi och säger hejdå. Kommer ta flyget imorn från arlanda kl 8, så kommer till umeå runt 9. Det innebär att jag missar första lektionen men då har vi innebandy. Jag har pratat med våran tränare så det e lugnt :)

Känns jättejobbigt att jag inte har hunnit träffa alla så mkt nu när jag vart hemma :( men det finns inte så mkt tid, önskar jag kunde vara me lika mkt men det går ju inte :( Älskar er alla och ni vet vilka ni e (a) <333x2

Jaa jag lovar bilder kommer snart, ska fixa det så fort jag har tid ;)

Hare bra puussar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0