Första skoldagen!

Den 18:e började skolan för oss. När vi vaknade på morgonen hade vi ingen frukost eftersom att vi inte hade handlat något än. Egentligen ska vi få äta frukost på ett ställe 3 min bort men de första dagarna får vi klara oss själva. Hur som helst bestämde vi oss för att åka till ica innan skolan började. Självklart missa vi bussen för vi hitta inte riktigt ( gick lit omväg) men vi tog nästa och markte sen att ica inte öppnade förns senare -.- Så vi åkte till skolan ashungriga och väldigt trötta.


Jag i mitt rum innan skolan ;)


i skolan hade vi först upprop i aulan, självklart uttalade dom deutgen fel -.-, men skit samma :P Hur som helst kom jag evelina och emelie, (som ocksåbor på elevhemmet) i samma klass vilket känndes jävligt bra :D Men sen såg vi att det bara va vi tre och en tjej till, resten killar, och vi e 27 st typ :O aja, klassen verkar fan bra ändå :)

Dagen blev inte så lång, slutade runt ett, sen åkte jag emelie, evelina och anna(ö-vik)för att storhandla på ica ;) vi hade ju ingen mat på elevhemmet så vi skrev först en inköpningslista sen tog vi bussen och köpte allt :) Vi  köpte frukost och mat som man kan äta till middag(eftersom att vi får göra middagarna själva). Jag köpte mat som falukorv, köttbullar, köttfärs,blodpudding, bacon och aa, sånt som är väldigt gott men också lätt att laga :) Vi va väl där i typ en timme:O men det va kul ändå :) Fast det var väldeig tungt att bära hemm allt, vi gick där med två stora påsar var, hehhe.



Inn me allt i frysen ;P

När vi kom hem la vi in allt i frysen och kylen. Det finns två kylskåp och tå frysar som vi delar på, men vi har delat upp det så vi får typ en hylla var och så, så vi håller reda på vad som e ens egna mat :) Efter de började jag och emeli göra köttfärssåg som vi skulle frysa in som en matlåda sen. Det är faktiskt väldigt bra,, så man bara kan värma på det om man har brottom nån gång lr nått :P Hahha vi va tvugna att äta lite av den också för vi va så hungriga, Även fast vi skulle äta pannkakor sen :P



jag och emelie steker pannkakor ;)

En timme senare typ gjorde jag evelina och emelie pannkakor :D Det va så jävla gott, va hade grädde och hallonsylt till, mm va gott det va.  
      

        


Så det va min och emelies andra middag kan man säga :P Sen va vi tvugna att äta lite yoghurt innan vi gick och lade oss också :P hihhi :)

Kommentarer
Postat av: Daniel Nordström

Hej Carro. Visst är pannkakor gott? Jag älskar pannkakor för de e så himla gott. Jag var kär i dig förut när du gick i björkeby. Och jag fortfarande kär i dig snygging. Kram

vill ha dig som flickvän

//Daniel

2011-01-09 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0