Klubban av... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Abooooo det här e iinte min dag!!!  Dagen började ju bra med att jag försov mig -.- ställde klockan rätt men glömde skriva in att den skulle ringa på helgen också och inte bara vardagar -.- Vi skulle ju ha samling kl8 för att vi sen skulle möta boden kl 9. Jag hade väl tjugo min på mig att äta packa byta om och allt vad det var, men jag hann i alla fall. Tog med mig två mackor i bilen.

Aa sen vare dags för match, och självklart ska min klubba gå sönder i andra bytet!!!  Skulle täcka skott så sköt hon sönder hela klubban så skaftet gick av och bladet flög iväg till andra sidan planen.  Blev så himla arg, asså seriöst jag började nästan gråta.  Självklart hade jag ju en extraklubba med mig i omklädningsrummet men har inte spelat med den på ett år så det blev ju inte riktigt samma sak.  Jag fortsatte ändå köra och det gick ändå bra för mig så det var ju bra. Meen ååh va sur jag e att den gick av !!!! Nu är jag hemma på elevhemmet och skruvade nyss loss bladet från skaftet på den klubban jag ska spela med för att sätta fast det andra bladet, för det e mkt bättre. Har fortfasande inta fått loss bladet från det skaftet som gick sönder, men jag gav det till evelinas pappa, som e här, så jag hoppas veeeerkligen att han får loss det så jag kan byta. Aja, det löser sig säkert.

Juste glömde ju skriva vad det blev i matchen. Vi vann faktiskt med 3-1. Rullet och passningarna funkade mycket bättre idag än vad det gjorde igår. Kan ju bero på att det var olika motstånd men jag tycker ändå att vi spelade riktigt bra idag. Jennifer (alba) slet av korsbandet för ett halvår sen ungefär så hon spelar fortfarande inte stackarn :/ Men hon filmade i alla fall matchen idag så den finns på film om någon skulle vilja se den ;)

Har nyss varit och handlat på ica också. Köpte framförallt frukost och även lite annan mat. Så nu slipper jag äta korv och sånt till frukost ;)

Snart ska vi äta köttfärssås och spagetti alla tjejer här på elevhemmet.  Allas föräldrar här har fixat så vi kan äta alla tillsammans, jättesnälla e dom verkligen.

Jaa, nu är det väl bara att ladda om till nästa match mot Iksu! Det blir nog mest försvar i den här matchen och vi får hoppas att siffrorna inte rinner iväg allt för mycket. Iksu spelar ju i elitserien och vann europacupen så man kan säga att det e världens bästa lag. Dom vann med 15-1 över Boden som vi spela mot nyss då det blev 3-1, så vi ska väl försöka att inte torska med lika mycket.  Vi ska köra järnet helt enkelt!

Jaaaaa nu kom evelinas och karins pappa in och dom har fixat min klubba :D Dom fick loss bladet och har satt på det på det nya skaftet :D Nu känns det lite bättre i alla fall, hoppas det inte blir så stor skillnad nu när jag spelar, men det tror jag blir bra. Det ska ju inte bara va klubban som avgör hur bra man e ;)



Här ser man att skaftet e av, men som tu e har jag ett ganska liknande skaft :) Här är även bladet överflyttat till de nya skaftet, lr a, gamla -.-


  Ska dra och äta nu, men skriver igen efter nästa match, hare bra allihopa. Och lycka till på stadslagsträningen alla bele 94:or, tror på er starkt ni e grymma!


Kommentarer
Postat av: Olivia & Felicia

tack carro :) lycka till själv hopppas det går bra :D<33

2009-08-29 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0