Pizza ;)

Halloj :) Nu sitter jag här inne på evelinas rum me jennifer, karin och emelie. Dom andra e typ på ica och köper godis ;)
Vi åt nyss pizza så jag palla inte äta godis också. 

                                                                   
Felix oxh Jennifer i allrummet när vi ätit pizza ;)

Hahha man kan säga att jag åkte till skolan på ett litet annorlunda sätt idag :P Först flög jag ju från bromma, sen när jag gått av flygbussen i stan för att ta en ny buss visade det sig att den inte gick förrän kl 10, då vi började-.- Grejen va att jag visste att det tog typ 10 min att gå därifrån till skolan, men tror ni jag hitta lr ? neeej.. hahha så det sluta me att jag tog en taxi och hann precis till lektionen ;) Tydligen hade dom andra rigarna inte haft nån träning på morgonen heller så jah missade inget dårå ;)

Efter skolan, som slutade 15.20 idag, gick vi till innebandyhallen, som ligger precis bredvid skolan. Vi hade träning kl 16. det e rätt skönt. Alla kvällsträningar är en och en halv timme mellan 16 - 18 så vi har alltid kvällen fri till att göra andra saker på ;) Nu äre ju chill på kvällarna men sen lar det bli plugg och sånt -.- men men :) En sak som e bra me att gå idrottsprogrammet är också att vi får mellanmål i skolan ;) hahha bara vi inga andra "vanliga" klasser får. Så vi äter lite innan vi drar på träning, det e perfekt :)


Chill i Jennifers rum :)

Aa som jag sa blev det pizza för oss idag. Själv åt jag hawai(ovanligt) fast me bearnaisesås dårå ;) det va fan gott :) Vi kom hem efter träningen och hade duschat klart och så till 19. Alla va så jävla hungriga och trötta så vi palla inte laga mat idag :P Sen  hade vi  även möte där torbjörn ( våran tränare) berättade att mkt på elevhemmet ska bytas ut och målas om snart :D så det kommer nog bli skitfint här :)

Nu ska jag försöka lägg ain lite bilder ;) hare bra, vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0