Tjeckien :)

Onsdagen den 12:e flög vi på morgonen från Ängelholm till Tjeckien.  Det coola va att vi flög i et rosalila flyg :O hahha:) Väl framme åkte vi buss till ett vandrarhem där vi skulle bo resten av veckan. Eftersom att vi inte kunde få rummen för än kl 2, så fick vi gå runt och kolla lite i närheten. Jag och några tjejer gick till en liten marknad och kollade lite, men det fanns inte så mkt fint :P

Vi, RIG Umeå, spelade i elitklassen och mötte bland annat ett lag som kom tvåa i schweiziska ligan förra året :O Vi förlorade den matchen med 5 -3, men jag tycker ändå vi stod upp riktigt bra, och jag gjorde 2 mål:) hihhi :) Vi tog oss till slutspel men åkte tyvärr ut i andra gruppomgången, men tycker laget funkade riktigt bra för att inte ha spelat tillsammans någonting innan. Själv tycker jag det gick bra för mig också, gjorde totalt 5 mål i cupen :)
Killarna va såklart också me och spelade. Jag tycker att dom också sspelade riktigt bra men åkte tyvärr ut i åttondelen mot de som kom tvåa sen -.-

De två sista dagarna  gick vi mest omkring i stan i ett shoppingsentrum, och så va vi på en större marknad där man kunde pruta :O Hahha, har aldrig gjort det förut men det va fan kul:D Köpte en klocka för typ 60 svenska kr och två par trosor för typ 40 :O så det gick helt okej:) Sen åt vi världens godaste friterade kyckling :o Det va hur gått som helst. Hahha emelie de  lilla matvraket hade till och med ätit samma en timme innan :P

Allting var verkligen skitkul i Prag, förutom att vi förlorade men annars vare askul :) Det ända som va riktigt jobbigt va att flyget var flrsenat tolv timmar när vi skull eåka hem på måndag morgon:O Vi gick upp runt 3 fpå natten för att vi skulle ta oss till flyget som gick 6. Flyget som vi skulle åka me va tydligen trasigt så det sluta me att vi fick åka me ett annat flygplan tjugo över 4 på eftermiddagen -.- Aja orkar inte skriva mer om de men jobigt vare i alla fall. Sluta me att vi kom hem till elevhemmet runt 12 efter att vi tagit taxi från flygplatsen. Sen va vi så jävla hungriga och de ända vi hade va makaroner så  halv ett  kokade vi lite och åt det me ketchup, grymt gott vare;) Sen vare bara att gå och lägga sig så började skolan nästa dag. (Bilder och mer text om dagarna i umeå kommer imorn) :D

Nu ska jag gå och hänga upp tvätten -.- hare bra / Carrooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0