Utkast: Heeej allihopa ...

Heeej allihopa :D

Hahhha ja vet det e helt cp men jag ska fan börja blogga :O Vet att många inte väntat sig att jag ska göra det men så äre .Inte för att jag tycker det e så kul men det kan kanske va kul för andra att få veta lite mer om hur jag har det här uppe i umeå, okej för vissa i alla fall jennifer;)

Jag åkte från stockholm den 10:e augusti för att först åka på tränoingsläger i två dagar i Ängelholm (skåne). Vi fick bo í små stugor med 6st i varje stuga och jag bodde me Evelina (skåne), Jennifer (alba), Karin (alba ) och två 92 tjejer, Lina och Josse. Sköna tjejer de;)  Vi hade två träningar första dagen, och andra en träning plus internmatch. Det var riktigt högt tempo faktiskt :)  Va hade också massa lära känna övningar så vi skulle lära känna varandra bättre. Dagarna i skåne va i alla fall skitroliga:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0