Bullbakning :D

Heej aalla :D


Idag hade jag bestämt mig för att gå upp vid elva så jag verkligen kunde få sova ut, men så vaknar man vid 10 av att någon i korridoren spelar hög musik -.- hahha, men det e väl sånt man får vänja sig vid ;)

Efter frukosten åkte vi och kollade på rig killarnas semifinal i Nolia cup. Dom ledde medd 3-0 men tappade tyvärr till 8-5. Vi tjejer hade fått i att rita på ett papper exakt hur en spelare rör sig på planen. Vi fick en spelare var som vi skulle följa och ett papper med en innebandyplan på, sen vare bara att rita som spelaren sprang. Många streck blev det ;) Vi fick även filma matchen :)

       

Emelie filmade slutet av matchen, men det va nått mer "hon" filmade också...:P

Direkt efter tog vi bussen till stan och köpte baksaker för nu skulle vi baka :D Vissa skulle baka till ett möte imorrn, men vi andra bakade till oss själva ;)

Jag, Jennifer och Emelie bestämde oss för att baka bullar :D Många som vi kunde frysa in och ha ett tag. Nu tror ni säkert att vi bakade tillsammans och delade på en satts...;P men nej det gjorde vi inte! En satts var blev det, alltså typ exakt 40 bullar var :P hehhe, fast jennifer gjorde lite fel så hon fick 20 st, fast stora va dom ;)


  


 

Det tog mer än en och en halv timme för oss att baka men got blev det ;) Eftersom att vi bakade runt 6 tiden var vi inte så hungriga på ett tag så det blev middag ganska sent. Vi åt väl runt halv tolv :P Var inte så jättehungrig då heller:O men åt spaghetti med bacon :)

Nu sitter jag och pratar i telefon me min älskling :) Sen ska jag ringa pappa:), mamma sover säkert:P och felicia också så dom får jag prata me imorn:) Brudsen ska jag ringa imorn också :)<333x2

Godnatt allihopa :) <333


Kommentarer
Postat av: Thomas

Snyggt jobbat! Blev de lika goda som Mammas?

2009-09-01 @ 12:39:16
Postat av: Carro

hahha nja men nästan ;)

2009-09-01 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0