Idag började ...

Idag började vi tjugo i elva :O fett skönta tt få sova lite :) Men vi tänkte att vi skulle cykla till skolan imorse. Fast grejen va att jag inte hade någon cykel, men det låg ett gäng utanför elevhemmet som ingen använde så jag tänkte att jag kunde låna en av dom sålänge.Efter ett tag förstod ja varför ingen använt dom -.- det va punka på alla däck, hjulen va snea, pedalerna va borta och aa, dom gick inte att använda helt enkelt -.-  Men emelie kunde skjutsa mig så vi cyklade ändå. Fast det var nog första och sista gången för oss på ett tag. Asså det tog typ 25 minuter, plus att vi inte hittade :p Hahha vi fick följa efter bussen i slutet och kollade vart det låg busshållsplatser. Nä vi äntligen kom fram va klockan tjugo i prick, då vi började ;) Sen skulle vi ju ta oss till idrottshallen också, tror ni det va lätt eller. Asså skolan e typ hur stor som helst (2500 elever). Vi hittade ju såklart inte men som tur va kunde vi ringa Pontus som går i väran klass,( rigare) som fick förklara vägen. Kul at komma försent först ariktiga skoldagen-.- men men, e man från skåne och stockholm är det nog lite förståeligt i början ;)

Första lektionen hade vi kondition, så vi va ute och sprang i tyo 40 min. Hahha vi 4 och alla killar :P men det gick bra :) Det som e så skönt e att efter idrotten har vi en och en halv timme på oss att äta och duscha, plus att vi bara e 4 tjejer så vi kan ju duscha och fixa oss utan att stressa, skitskönt :D Duscharna och omklädningsrummen är fett fräscha också, och det finns stora speglar :D

Efter de hade vi bara no och lite engelska, men det var mest så att vi gick egenom namn och så , så det va rätt chill :)
Sen tog vi kort också :O vi ska typ få små kort på oss själva som vi måste ha för att kunna äta och komma in i vissa salar och så :P haha

Vi sluta typ 2, så vi gick till ica, som ligger nära, och köpte risifrutti och banan. Sen gick vi direkt till hallen eftersom att vi hade innebandyträning kl 4 :)

Efter träningen vare bara hem och duscha, se nva det matdags igen:D Man e seriöst hungrig hela tiden här ;p inte för att jag inte brukar va det men ändå :P Hur som helst så åt jag köttbullar, potatismos och lingonsylt, det va asgott:D

asså jag har massa bilder från de här dagarna men dom kommer, har inte riktigt orkat kollat hur man gör för att lägga in dom och så än:P hahah  men jag lovar, det kommer bli roligare att läsa sen ;)

Ska fan sova snart, är fett trött. Imorn ska jag åka hem och hälsa på alla :D Ska spela dm me bele, och träffa basta kompisarna och daniel :D :D :D och felicia :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0