Bild -.-

Idag orkar jag inte skriva så mkt, det blev litesent igår och ska verkligen komma isäng tidigt idag för vi har tydligen fysteste imorrn :O men men det e bara och köra så får det gå som det går.

Idag hade vi sovmorgon till kl 10 ;) Skolan va väl rätt lugn, bara det att jag, Evelina, Conne och Emelie fortfarande har biiild !!! Jag kanske inte har skrivit om det men det e typ som elevensval, att man får välja bland olika estetiska ämnen, och detta skulle man göra när man sökte till skolan. men vi som kom utifrån fick inte ens chansen att välja så vi blev bara plaserade. Vi har försökt byta men det var bara Karin och Jennifer som fick :O Så är gaanska irriterad på det där nu. Idag skulla jag tex rita en rik, mallig gris som trodde han va bäst :O Asså åååhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aja , efter skolan hade vi möte kl 16.00 och vi pratade lite om helgen och åt chokladbollar och chokladmuffins som vissa fick i uppdrag till att göra ;P

Idag fick vi lassagne i matlådorna, det var faktiskt gott :)

Påväg till elevhemmet med våra matlådor :P

Nu orkar jag inte skriva mer, ska typ gå och lägga mig snart :O lr aa, lycka till me det......
Fast nu kom Conne(tredje kvällen i rad) och fråga om vi skulle göra korv:P tror jag gör det först ;)

kramar till er alla:D <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0