Två tröjor i stan :D

Tjoo tjoo :)

Wiie idag fick vi frukost på morgonen för första gången;) Förut har vi köpt själva och ätit är på elevhemmet, men nu går vi bara till ett typ dagis och får frukost där :) det e fan bra, typ mackor, youhurt, gröt, juice och brödrost har dom också ;) Så det e nice :) Sen går vi bara direkt till bussen ovh åker till skolan.

I skolan idag hade vi  först möte med innebandylaget, sen två no lektionenr för att nån lärare va borta typ. Sen hade vi matte och idrott sen slutade vi. Dagen gick ändå ganska snabbt, börjar hitta lite bättre i skolan nu också ;)

Efter skolan, runt halv fyra, gick vi direkt till stan. Det var jag emelie, evelina, mårten ifrån klassen, pontus, och david , dennis och empo från 2:an typ, kanske några fler, lr vi mötte i alla fall några andra i stan sen också :) Jag och emelie började med att gå och lämna in hennes mobil på the phone house för den funkade typ inte :P Sen träffa vi dennis david och empo och gick me dom till max. Fast jag och emelie åt inte :O hahha, ne men vi gick till bikbok bredvid och jag köpte en tjocktröja och en vanlig tröja :D sen köpte vi något block också som vi behövde till skolan :P

Runt fem nån gång tog vi bussen hem igen för vi va så jälla hungriga. Trött som fan har man vart idag också, jag skojar inte, somnade nästan hela tiden. Ska fan sova tidigare idag.



    
 Köttfärssås blev det för mig och emelie i alla fall för vi hade ju lagt det som matlådor i frysen och vi orka inte ställa oss och laga mat. Fast jag åt me makaroner i stället för spagetti för jag har inte köpt det ;P men det funkar ju det me ;)Sen kan man ju i för sig göra som killarna , gå ner till pizzerian varje dag, men dyrt blire då :P

Sen på kvällen kom några från både kill och tjejlaget som inte bor här på elevhemmet. Några körde poker och vi satt och kolla en stund. Sen stack jag och conne och köpte godis i en affär typ 5 min ifrån elevhemmet, precis bredvid pizzerian ;)  Fan va sugen ja va på godis idag då :P

Nu chillar alla runt lite bara, går in till allas rum och snackar och så, nu sitter jag här me emelie och felix :)

Jaa det räcker me och skriva så för idag :P Nu ska jag prata i telefon me min pojkvän :D Saknar alla brudarna där hemma (a) <333x2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0