Min dag igår :D

Tjuee :) Asså jag skrev ett inälgg i förrigårkväll men det sparades tydligen inte -.- Men skrev typ att jag har saknat daniel och brudarna skit mkt och att jag va me älsklingen i förrigår :D Och att jag längtade till att träffa brudarna dagen efter:D  det va typ det fast a, liiite längre dårå -.- men skitsamma :)

Idag var det dagds för bele laget att spela dm i sumpan, och även jag fick va me och spela :D så även fast jag spelar i ett lag i umeå så får man spela med sin hemklubb när man åker hem :D det e skitbra :D

Första matchen var kl 9 och vi mötte Råsunda. Vårat spel funkade väl inte helt som de skulle men vi lyckades ändå kvittera till 4-4 i slutet av matchen så vi fick me oss en poäng i alla fall :P Det va lite ovant att spela me bele igen men har inte vart borta så länge så man kom ju in i matchen ganska snabbt. Det var kul att spela i alla fall och kul att göra mål :)




Mot Råsunda!



Efter matchen var de flesta kvar i hallen och väntade till nästa match skulle börja, kl 2. Hahha jag jennifer, elin matilda och camilla gick till konsum och skulle köpa nått att äta. Jag och elin köpte sallad så;) men de andra köpte tacopaj och ost och skinkpaj :P  de hoppades på att det skulle finnas en mikro i fiket i hallan :P

När vi kom till hallen gick vi till fiket för att fråga om det fanns någon ´mikro vi kunde låna. Killen i kiosken såg väldigt osäker ut men han gick in i ett litet förråd typ, sen hörde vi ett PLING från en mikro, sen kom han tillbaka och ba; ne det finns ingen som ni kan låna:O hahha, vi ba men vi hörde ju plinget, han ba ne men det går inte. hahha tydligen vare så att det inte fanns något uttag till sladden till mikron, men den plingade ändå om man vred på minutgrejen :P hahha det tog typ 10 min innan han sa att det va det som vca problemet.

Hur som helst fixade vi det genom att möblera om lite bara. Vi tog för ass me lite skedar och så också, hahha killarna i kiosken bara skratta :P aja det va lite kul i alla fall :)

Kl2 vare dags för duvbomatchen. Orkar inte skriva så mkt men man kan säga att vi hade typ 80% av matchen. Vi hade mycket mer mållägen och spelade faltiskt bra men det ville sig bara inte. Jag tex kom i ett friläge och zorrade den i ribban :O aah bollen ville inte in! så vi torska tillslut me 2-1, orättvist! men men, så äre ibland... vi fick lite tröst me att åka till godispalatset på vägen hem :D det va fan länge sen jag va så sugen på godis ;)



Zorro i ribban -.-



På kvällen åt vi värsta gode middagen ( som vanligt), som pappa gjorde. Senare kom daniel och sov här :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0