Det är kul att shoppa med Jennifer och Matilda ! :)

Igår efter att man kommit hem ville man egentligen bara lägga sig och se en film eller nått. Men nej.. jag Matilda och Jennifer åkte till Vällingby för att kolla nyårsoutfit!! Tror vi var där i fyra timmar, men vi hade gaaanska kul under dom timmarna. Hahaha alltid vare nånting.. alla ska tappa saker på konstiga ställen ( speciellt Jennifer) "glömma" mobiler och vad det nu var. Jag och Matilda hittade i alla fall vad vi skulle ha på oss, och Jennifer hitta lite annat :)

Kom hem runt sju och åt grillad fläskfile, typ klyftpotatis och bea ;) Asgott! Sen packade jag typ upp lite, snabbstädade rummet och sen kom Daniel :) Vi var först i mitt rum och typ snacka och så, sen skulle vi tydligen se jvm i hockey som började kl tolv. Alla sov men vi gick upp och la oss i soffan med lågtljud på tv:n. Kooonstigt nog råkade jag somna... men blev väckt runt två eller vad klockan var då matchen var slut.. och Sverige vann!! kommer inte ihåg med vad men ändå;) Sen gick vi ner och sov i min säng istället :)

Idag har vi bara chillat typ. Åt pizza till frukost som fanns i kylen, kollade på tv, han lärde mig nån låt på pianot och sen var vi tvugna att gå ut med Ozzy.

Är ganska seg efter de här dagarna, men imorn är det nyår och då kommer man inte va seg inte;)


Kommentarer
Postat av: STR

hahaha skit kul i vby:D

2009-12-31 @ 11:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0