Kul i fredags, idag blire chill!

Idag blire blodpudding och bacon till frukost, riktigt gott ;) Blir nog chilldag idag. Emelie och Karin har åkt till stan,och vi andra är kvar här.

Twilight var bra igår. Vet inte om jag ska säga att det var sjukt bra eller bara bra. Helt klart värd att se i alla fall :) Tog halv tolv bussen hem från stan sen, och då blev det varma mackor och musik i köket ;) Sen pratade jag även med min älskling i telefonen ganska länge :)

Berättade ju inte så mycket om i fredags. Det var kul i alla fall. Var några stycken i Felix lägenhet och sen gick vi en sväng till stan. Blev väl några roliga bilder under kvällen men bjuder bara på två ;)

 



Sen har ju Hugo och Petter tjatat om att få vara med på ett hörn ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag fick ju faktiskt vara med på ett hörn i första bilden ;D

2009-12-13 @ 19:37:48
Postat av: Carro

Hahha sant ;) Men då fick du ju vara me på två hörn, ännu bättre :D

2009-12-13 @ 19:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0