Mycket skratt just nu ....:D

Kom hem för en stund sen och har altså inte varit hemma sen halv 8 i morse :O

Hade styrka som vanligt på morgonen. Peter var sjuk och kunde inte vara med, men vi körde på seriöst ändå och gjorde tre varv runt alla stationen som vanligt. Hade ingen nk direkt efter så vi hade lite mer tid än vanligt att byta om och så. Jag och Emelie fick också för oss att när vi ändå håller på kan vi ju köra lite brutalbänk också...! Jag kan säga att man e inte direkt pigg efter maq:en (styrkan) heller, och sen det där också! Vet seriöst inte va det var med oss idag.

Hade dans på idrotten idag och vi dansade bugg ;)  Hahah det var fan asku! Var typ grym på alla snurrar och vad det var. Men det var dom jag dansade med också ;)

Hade ingen träning efter skolan idag eftersom att Peter var sjuk. Vi fick välja om vi ville vila, löpa eller köra rörlighet eller liknande. Jag och Emelie gick til Nolia efter skolan och sköt 200 skott var. Ja jag fick en ny blåsa, fast på ett annat ställe, fingret .... drygt men det har säkert läkt tills imorn :) Vi mötte även Jossie och Mäki där också. Dom hade löpt frivillgt vilket jag tyckete var bra gjort av dom :) Vi stannade sen kvar på Nolia, tänkte att vi skulle hinna plugga lite innan vi skulle gå till en annan hall, tjugo minuterifrån, och sitta i seket. Men njaa, det han vi ju inte. När vi hade duschat vare typ en halvtimme kvar tills vi skulle gå så vi åt våra matlådor och sen kom Odain och Felix och snacka lite ;P

Det gick i alla fall grymt bra att sitta i seket. Gissa vem det var som pratade i micken och sa vilka som gjorde mål och så..... jo j´det va jag ;) haha det trodde ni inte vah... om ni frågar Emleie, Conne och Anna tror jag dom säger att jag var heelt okej ändå ;) Tyvärr tappade killarna matchen till 6-7 sista minutrarna :/ Är inte säker på vart dom kommer hamna i tabellen nu, mende låg 2:a innan i alla fall, i div.2.

Efter matchen blev det mycket skratt på vägen hem igen ;) Ja jag kan inte ens förklara men kuul vare. Sen på slutet skulle vi berätta om pinsamma saker och då dog jag typ. Jag säger bara att det är inte en gång jag har tappat mobilen i toaletten. En gång på innebandyläger och en gång... jag det var bara pinsamt!!!! Hahah men sen kan jag säga att Emelie och inte bara tagit fel på sin egen bil en gång heller!!!! hahah....och Karin.. nj atror inte jag får berätta vad hon gjorde ;P

Aja, nu ska jag väl sova då, ha inte så mkt val. Man han ju plugga mkt idag........men men. Mycket skratt blev det i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0