Ny coopertid och snygga bilder ;)

Tjenna!! Det e så man säger i umeå ;)

Helt ärligt har jag nog inte vart så här pigg som jag vart senaste veckan sen vi började här typ :O Har inte somnat på nån lektion och har klarat av att hålla ögonen öppna hela tiden. Har väl märkts på andra sätt också... man blir liksom lite spralligare när man e pigg ;) hahah:)

Aja, när jag vakande i morse tänkte jag att gud va skönt det kommer va i kväll när jag har gjort allt som ska göras. Skulle ha styrketester, nk-redovisning, bokseminarie och cooper idag, men det blev inte allt det där. Min grupp hann inte redovisa idag på nk:n och Fredrik han inte komma och ha styrketester med oss idag när vi hade hål och skulle ha gjort dom. Får därför göra det nästa vecka :)

Däremot blev det bokseminarie och cooper idag. Gick bra på bokgrejen. Vi har ju läst...lyssnat.... på den rätte komma in och nu skulle vi disskutera boken i grupp. Var med Emelie, Evelina, Simon och Filip. Vi snacka på rätt bra tycker jag.. och jag och Emelie fick till och med in ett "Tjenna" samtidigt när vi skulle dra paralleler lr vad det nu var...hahah kul kul.

OCH NU COOPER:D Var inte så taggad innan precis, men så äre alltid. Däremot äre väldigt skönt när det e klart;) Gick faktiskt asbra idag....och vill ni veta vad jag fick....oooo... 11.42 :D det är typ en halv minut bättre än förra gången och sex sekunder bättre än mitt rekord :) och även 12 sekunder ifrån den tiden som killarna ska klara :) Killarnas är 11.30 och tjejernas 13.30. Så är asnöjd.

Jag brukar tycka det är skönt att sprina utan klocka eller någonting men den här gången sprang jag faktiskt med mobilen i handen. Hade som mål att klara 11.45 och räknade därför ut vad jag behövde springa per varv(15 varv=3kilometer). Hade tidtagaruret på på mobilen och klockade därför varven för att veta ungefär vart jag låg. 
Asså det är mkt psyke när man kör cooper. När man springer vill man ju inget annat än att kliva av. Men man måste ha viljan att fortsätta, det är jätteviktigt.

Nu har vi precis suttit i evvischens rum och kollat Paradise Hotel, ( eller nu var det väl för ett tag sen). Asså tyckte det var helt rätt att Fransciska? åkte ut..eller? hahah ärligt talat äre typ andra avsnittet jag sett så ska nog inte tycka till om så mkt ;) Här kommer i alla fall lite bilder från idag. Tog dom medans vi satt och väntade på att Fredrik(killarnas tränare) skulle ha styrketester med oss. Det är jag, Empisch och Evvischen ;)






 





   

Klicka på bilden för att få den större :)






          




Seee yaaa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får väl utmana killarna snart på Cooper så att du får lite draghjälp....

2009-12-11 @ 08:41:06
Postat av: Carro

Fick faktiskt den komentaren idag...men nja, vi får se ;)

2009-12-11 @ 17:04:46
Postat av: Head Coach

2009-12-12 @ 18:05:08
Postat av: Head Coach

Keep going! see you on chrismas

2009-12-12 @ 18:07:42
Postat av: Carro

Hahah, ja det gör vi ;)

2009-12-12 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0