Shoppning i kista idag, nu ladda inför imorn!

Tjuuueee :D

Idag så har man vart i Kista med tuld och flis och köpt lite fina kläder. Bjuder kanske på några bilder senare, hinner int elägga in det nu ;) Efter det vare middag hos mormor med kusinerna :) Nu har jag precis packat klart allt till storvreta, både bele- och rigkläder :D Har ju fått träningsschema från rig över julen så ska kör alite styrka nu sen ska jag sova och ladda inför imorn :)

Vill ni veta hur det går äre bara att gå in på beles hemsida, www.deutgen.com. Känner jag min pappa rätt så kommer det att uppdateras ganska bra under det här dagarna. Kommer att vara borta till den 29:e då förhoppningsvis finalerna går :)

Juste, får inte glömma att säga grattis till Petter som fyller år imorn ;) säger det nu om jag inte hinner skriva nått imorn bitti ;)

See yaaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0