Vinnst 5-1 mot IKSU Ungdom!

Gick upp vid halv 8 i morse, åt frukost och följde Daniel till bussen. Var verkligen askul att han kom upp, även fast han själv hade match i helgen. Det går jag faktiskt ändå ;)

Gick sen och la mig igen runt tio och sov till typ två :O Fick typ panik när jag vakna. Skulle duscha, laga mat och fixa sakerna. Men han i alla fall ;) Matchen mot Iksu Ungdom gick väldigt bra, härlig vinst med 5-1!!! Riktigt kul. Själv fick man lägga in den lite kyligt i öppen kasse ;) hahah ne men det var skönt med 3 poäng faktiskt :) Orkar inte skriva värsta matchreferatet,inte för at tjag brukar det men äändå :P Det kommer väl upp på hemsidan snart.. eller a det går ju inte så snabbt för Tore men det kommer väl under veckan ;) Såhär ser i alla fall tabellen ut just nu :



Nu har vi chillat på Emelies rum och kollar barca - real :D Zlatan e king! Imorn äre ingen vanlig skola, ska typ va nån föreläsning hela dan för idrottsprogrammet. Sköönt :)

Juste glömde ju säga hur det gick för Emelie med att klara av att inte spela tetris på hela dagen. Jag kan bara säga att hon klarade det :O!!:O Och fick därför en chokladkaka av Evelina :)


Kommentarer
Postat av: michaela

vad heter ditt lag? ;p haha <3

2009-12-05 @ 19:06:57
Postat av: Carro

Det heter RIG Umeå IBF ;) <3

2009-12-05 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0