2-1 i sanktanfinalen :/

Sanktanfinal kl 10. 15 imorse. Självklart skitkul att få spela, även om det kanske inte gick så jätte bra. Det var lite ovant eftersom jag inte tränat på ett tag. Vi förlorade tyvarr med 2-1! Stod 1-1 med ungefär 4 min kvar.... så är inte så glad just nu. Men jag saknar verkligen fotbollen, vill träna båda sporterna!!!!!!!!!!!! men men....

På prisutdelningen efter fick Elin, "Majsan", priset som lagets schystaste spelare på och utanför planen vilket jag tycker var helt rätt. Gabbi fick även priset som matchens lirare vilket också var helt rätt. Hon kämpade verkligen på och var jättebra tycker jag.

Efter pridutdelningen kom åkte vi hem på en gång och var hemma halv ett. Kl ett satt vi i bilen igen påväg till flygplatsen. och nu går mitt flyg till Umeå om en halvtimme. Heej dåå<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0