21-0 på två matcher ;) Tagga Täby imorn!

Tjoo igen :D Vi vann andra matchen också, med 15-0 :O Så det var bra, 21-0 i målskillnad efter två matcher ;) Vi är vidare men har ändå match mot Täby imorn om vilka som ska komma etta och tvåa i gruppen. Det blir tufft men det skulle va kul att slå dom ;)

Nu har jag precis ätit värsta goda middagen, jag fick bestämma mat ;) Det blev grillat med potatis och rotfrukter i ugn med bea ;) Okej det där med rotfrukterna låter kanske inte så gott, men det e skiitgott :) Har fortfarande ont i huvudet som jag haft sen matchen :/ Och det blir ju inte bättre av att Felicia har typ tio kompisar här och är i rummet bredvid mitt i källaren och sjunger singstar;) Aja, ska ta Felicias rum nu och typ kolla på film eller nått. Andersson kommer också så det blir chill:)

Imorn är lovet slut ju :O Det har verkligen gått asfort :( Men det har varit jättekul och mysigt att träffa alla :) Skulle vilja ha typ en vecka till! Fast samtidigt vill man ju träffa alla i Umeå också sådet blir nog bra :) Jobbigt att skolan börjar igen bara, men men.. snart äre jullov och allt... saajk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0