Är sjuk, feber och ont i huvudet :/

Vill ni veta när jag somnade igår? kl 21.00 :O Mådde verkligen inge bra, hade ont i huvudet och feber så jag somnade på en gång. Mådde inte direkt bättre på morgonen så hade verkligen ingen lust att gå till skolan. Matteprovet lockade ju inte direkt heller, men gick ändå. Annars hade jag varit tvungen att göra det efter lovet och då har vi massa andra saker -.-Mådde bättre framåt lunch så det gick väl ändå helt okej på provet, vet inte:P Fick tillbaka ett svenska referat vilket hade gått bra:)  Juste, vi fick en 400 siders bok i svenskan och jag fick en 100 siders bok i tyskan som dom tyckte vi kunde börja me på lovet .... kuuuul...

Gick hem efter skolan i alla fall, kände att det nog inte skulle va så bra att träna idag:/ Emelie är också hemma och mår likadant som jag, men ska sova en stund nu så får vi se om det blir bättre senare ;)

Juste :) Hade rörlighetstest + brutalbänk igår morse. Det gick bra faktiskt :) Hade förbättrat mig på vissa övningar och höjde mig på brutalbänken :) Klarade 13 :P Är väl, a jag vet inte, helt okej om man jmför med alla andra men jag ska bara jämföra med mig själv och höjde mig med 4 st så det e bra :)

Och så måste jag säga GRATTIS TILL SÖTNOSEN MATILDA SOM FYLLER 16 ÅR IDAG :D GRATTIS SÖTNOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0