Cybertown halloween!

Var hallvärd från 14-20.30 igår kväll vilket var skiiiiiiitkul! Ne men det var helt okej faktiskt, hade inte så mkt att göra. Gick runt med min gula väst och min walkitalki och typ skrev in resultat på datan, satte upp resultat på tavlan och kollade så att det såg schysst ut i omklädningsrumen. Det gick ändå ganska snabbt så det var lugnt. Sen var ju Elin, Camilla, Dessi, Matilda och Jennifer också där och satt i seket och så ;)





På kvällen sov Daniel hos mig :) Sen idag runt två gick jag till Elin och Matilda, Jennifer och Veronica var där:) Vi tog det mest lugnt och pratade, lyssnade på musik och så :) Sen på kvällen skulle vi först typ iväg till någon men det blev inte så. Istället åkte Jag, Jennifer, Matilda, Elin och tre från deras skola: Hanna, Emelie och Olivia, in till stan och körde laserdome ;) Hahha och om man klädde ut sig fick man köra för halva priset så det var klart vi var me på det ;) (bilder kmr) Har kört det en gång förut för länge sen med fotbollen, men det var ganska kul nu me :) Hahha sen om det gick så bra vet jag inte... kom 5:a av 7 första gången och 25:a av 32 andra gången :P men men...

          





 

Efteråt var vi så himla varma och törstiga så vi gick till Café 60, tog en läsk och satt och snacka ett tag :)

 

Sen åkte vi hem runt halv elva. SM imorn så nu ska jag och Matilda sova och tagga match!!! Har en match 10 imorn och en 13 ute i Huddinge ;) Men nu ska jag dra, hare så bra, seeessss<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0