Var hos sjukgymnasten, sen blev det pannkaka till midda ;)

Det gick bra hos sjukgymnasten i alla fall. Fick göra några rörelser och jag hade tydligen fortfarande ont när den kom i vissa lägen men det påverkar inte spelet någonting så det e bra :) Fick några andra övningar som jag skulle göra i typ 5 veckor ;P

Vi tränade bland annat frislag idag på träningen och det funkade väl bra. Det var två varianter från hörnan och en mitt framför mål. Hoppas dom funkar på lördag :) Hade löpning efter träningen i 30 min men vi fick löpa inne idag för det var så himla kallt ute och vi har inte fått våra joggingoveraller än. Jag och Evelina löpte tillsammans med hennes ipod så det var skönt ;) Självklart glömde jag ju de nya löparskorna hemma -.- men ska köra med dom nästa gång ;)

Pankaka till lunch idag, men bara fyra st:O det var liksom förrätten typ.. så jag gjorde spaghetti och bacon också men blev ganska mätt efter det faktiskt ;)

Idolkvällen blev inne i Adams rum den här gången och då fick man ju reda på lite saker... ska inte säga för mycket men tydligen vare "nån" som ville ha mitt nr och jag fick inte reda på vem det var och a..sen blev det ju driv om det ett tag.. ;P

 

                                          Hahha söta Emelie och sura Evelina ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0