Vinnst x2, plus kompisar och pojkvän!

Hallooo :)

För det första så vann vi med 6-5 i sudden mot FBC Uppsala i lördags :D Vi kom till hotellet runt elva på fredagen:)

                              

                              

Vi som 3 och 3, och den som var yngst fick sova i sängen på golvet.. och jag va yngst :O Julia sov e 92:a och Emelie som är typ en vecka äldre än mig -.-

                              

                                                         Tv-spel efter hotellfrukosten ;)

                              

                                                                        Anna :)

                               

                                                         Här e lagets nya tröjor :)



 Sen vare match två i Allianshallen i Uppsala. Det var en gansk ajämn match tkr jag. Jag gjorde mitt första mål i serien äntligen :D Det var när vi hade pp(power play), så det var kul :) Kul vare också att Frippe, Mormor, Nisse och Lisa, Matilda, Olivia och familjen var och kollade :)

Sov hos Daniel sen på kvällen :) och såg sverige- danmark... På söndagen var jag med Matilda, Elin och Jennifer :), enstund innan dammatchen mot Ingarö som jag skulle va me och spela :) Wiee det var askul att spela med bele igen :) Vi vann tillslut med 6-2 och jag gjorde 3 mål och 1 ass :) så det var kul:)

I morse kl 8.15 flög jag upp till Umeå igen. Daniel sov hos mig och jag försov mig i morse-.- så fick lite bråttom men hann i alla fall:) Tog sen taxi direkt till skolan och han till första lektionen kl 10. Missa dock träningen på morgonen med det hade jag redan pratat med Peter om.

Har varit myck stress idag, och pigg har man ju inte direkt varit. Sen hade vi typ svenska prov idag också-.- Eller vi fick en text så skulle vi skriva ett referat om den och bla bla... men det gick bra tror jag :)

Här kommer lite bilder från Igarö matchen div .2. som Per har tagit... :)

















 
                                               :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0