Vinnst 7-1 mot Boden ;)

Hade hemmamatch mot Boden idak kl 14. Vi vann med 7-1 :D Idag funkade vårat spel mycket bättre än vad det gjort tidigare. Det funkade speciellt bra för våran femma vilket känndes asbra :) Nu fick vi verkligen igång rullet och målen började trilla in. Jag fick bara med mig en ass efter matchen även fast jag kanske borde gjort nått mål. Fick ett friläge, borde ha zorrat men det gjorde jag inte...vet inte varför, vågade väl inte men egentligen borde jag inte tänka så. Det har ju gått bra i Bele så varför skulle det inte göra det här. Det kommer väl. Idag vågade jag tex hålla i bollen mer än vad jag gjort de tidigare matcherna. 3 poäng känns i alla fall asbra. Nu är vi på gång tror jag :)

Juste, vi tog egen lagbild innan matchen också:)


Okej det här e inte direkt den bilden vi valde som lagfoto kanske ...;P

Blev pizza till middag idag. Tänkte äta samma som igår men Felix hade ingen att äta me så jag Emelie och Jennifer gick med han till matbiten och åt. Ganska skönt för då behövde man inte laga någon mat själv ;) Sen när man kom hem smakade vi godiskolorna som jag och Emelie gjorde igår. Vi trodde vi hade alla ingredienser så vi började men sen kom vi på att vi inte hade någon sirap som typ e det viktigaste xD. Så då tog vi med oss Jeppe och Empo, som spelar i rig men bor inte på elevhemmet, och så plingade dom på grannarna, höll fram ett decilitermått och frågade om vi kunde få låna sirap xD Hahha och jag och Emelie stod där bak och garva. Hon vi fråga garvade också men vi fick resten av flaskan som dom hade kvar i alla fall;) Och goda kolor blev det :)

Imorn äre cooper och engelsk redovisning-.- jobbiiiiigt!!! Så ska sova nu, hoppas det går bra. Godnatt allihopa <3333333333333


Kommentarer
Postat av: Thomas

Fin bild....? ;)

2009-10-22 @ 11:30:34
Postat av: Carro

Hahha visst ;)

2009-10-23 @ 15:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0